Young Creatives Cannes to konkurs, w którym młodzi, zdolni i tryskający energią pracownicy PR, agencji marketingowych i domów mediowych walczą o możliwość wyjazdu na międzynarodowy konkurs — Young Lions Competition w Cannes.
W tym roku mieliśmy przyjemność pojawić się jako… klient. Konkurs polega bowiem na pracy według briefów dostarczonych przed istniejące na rynku podmioty i instytucje.
Były to następujące kategorie i ich partnerzy:
- PRINT – Ukraiński Dom w Warszawie – Fundacja „Nasz Wybór”
- FILM – YouTube dla Fundacji MultiOcalenie
- DIGITAL – HBO MAX
- DESIGN – Muzeum Etnograficzne w Warszawie
- PR – SAMSUNG
- MEDIA — Fundacja Panoptykon
- CLIENTS – Fundacja Ekologiczna Pszczoła Musi Być
W Jury zasiedli zaś:
- Dagmara Witek-Kuśmider, Publicis Worldwide Poland (przewodnicząca),
- Adam Nowakowski, META,
- Justyna Sztengreber, Huta 19 Im. Joachima Fersengelda,
- Joanna Sroka, VMLY&R.
Zadanie w naszej kategorii, polegające na stworzenie w ciągu 48 godzin briefu kreatywnego odpowiadającego na potrzeby partnera kategorii, wygrał team Olga Wróbel i Kamil Wójcik, Carlsberg. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom i uczestnikom, a organizatorom dziękujemy za możliwość pojawienia się w tak szacownym gronie.
Wręczenie Totemów Kreatywności odbyło się 5 maja na gali w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.