Zrobić dobry film reklamowy nie jest łatwo… Szczególnie że często zleceniodawca nie do końca wie, czego chce… Platforma edukacyjna SKVOT, prowadzona przez Szkołę Biznesu LABA, bardzo dobrze zdaje sobie z tego sprawę, bo przeznaczona jest właśnie dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży kreatywnej. Spotkacie na niej designerów, directorów, producentów i wielu innych specjalistów, którzy swoimi skillami dzielą się z osobami dopiero stawiającymi pierwsze kroki w branży. A my weszliśmy między nich.
Fundacja została zaproszona przez SKVOT do wystąpienia w roli Real Client – zamawiającego materiał promocyjny. Mieliśmy zatem opowiedzieć o sobie, oczekiwanym efekcie, dostarczyć brief. Naszło nas przy tym lekkie deja vu, bo w roli Klienta występowaliśmy też w konkursie Young Creatives Cannes. Wypadliśmy chyba dość przekonująco – czyli byliśmy prawdziwi, a nie idealni – a kursanci SKVOT starali się jak najlepiej spełnić nasze oczekiwania.
Jak im poszło? Dostaliśmy możliwość zaprezentowania prac kilkorga uczestników i dzielimy się z nimi na naszych mediach społecznościowych.