Kampania Zapylamy z pomocą

Zapylamy z pomocą to kampania długofalowa, organizowana przez markę Somersby, należącą do Carlsberg Polska. Wystartowała w 2023 roku, jednak ścieżki nasze i Carlsberga przecięły się rok wcześniej. W ramach rywalizacji podczas Young Creatives Cannes nasza fundacja wcieliła się w rolę klienta, a team, który przygotował dla nas najlepszy projekt, wystawił właśnie Carlsberg. Nie minęło wiele czasu, a mogliśmy przystąpić do już prawdziwej współpracy.

W kampanii Zapylamy z pomocą występujemy jako partner merytoryczny. Somersby jako jej cel postawiło zwrócić uwagę na istotę ochrony owadów zapylających oraz propagować idee tworzenia środowisk odpowiednich dla rozwoju bioróżnorodności. My zaś umiemy w zapylacze i ekologię, nie brak nam też kreatywności i zdolności organizacyjnych. Możemy więc występować nie tylko jako wykonawca, ale i pomysłodawca oraz koordynator różnych akcji składających się na kampanię.

W roku 2023 w ramach kampanii:

Jak widać, pracy nie brakuje. Cieszy jednak, że przynosi ona korzyści, a my, korzystając z ogólnopolskich zasięgów kampanii, możemy docierać z misją szerzenia wiedzy o roli zapylaczy i bioróżnorodności do naprawdę mnóstwa ludzi. Tak więc z całą siłą Zapylamy z pomocą i meldujemy swoją gotowość do udziału w podobnych akcjach!

Alkohol jest tylko dla osób pełnoletnich. Nie powinien być spożywany w żadnej ilości przez kierowców, kobiety w ciąży i osoby niepełnoletnie.

Zobacz inne projekty