Jak Eurocash pomaga zapylaczom?

Odpowiedź nie jest oczywista, ponieważ Grupa nie prowadzi działań pomocowych skierowanych tylko w tym kierunku. Od lat jednak działa w myśl zasady zrównoważonego rozwoju, nie pozostając tylko na deklaracjach, ale realnych działaniach, z których regularnie publikuje raporty niefinansowe. Za najważniejsze z nich można uznać te skierowane na przeciwdziałanie marnowaniu żywności, które jest bolączką krajów rozwiniętych, w tym Polski. Kampania społeczno-edukacyjna Szanujemy, nie marnujemy skierowana jest zarówno do przedsiębiorców prowadzących sklepy, jak i do konsumentów. Grupa zwraca też uwagę na greenwashing w produkcji żywności, rozwija flotę hybrydową oraz dołączyła do inicjatywy SBTi, zobowiązując się do daleko idącej dekarbonizacji i deklarując analogiczny wymóg swoim największym dostawcom.

Tak szerokie podejście do działań pro-ekologicznych jest więc zdecydowanie warte podkreślenia. Liczymy na możliwość prowadzenia akcji edukacyjnych, zwracających uwagę na problematykę środowiskową, w tym związaną z malejącą populacją owadów zapylających i nikłą świadomością społeczną tego faktu.

Firmowa pasieka Eurocash

Eurocash

Eurocash jest hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem sieci franczyzowych i partnerskich, partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych.

Grupa oferuje współpracujących sklepom innowacyjne modele współpracy i efektywne narzędzia ułatwiające prowadzenie placówki handlowej. Dzięki nim lokalne sklepy z sukcesem mogą konkurować z największymi sieciami supermarketów oraz dyskontów.  Grupa Eurocash współpracuje z niemal 90 tys. klientów i zatrudnia blisko 20 tys. pracowników.

Eurocash S.A.
ul. Wiśniowa 11,
62-052 Komorniki